2015年4月23日 星期四

0423 2015 四

有句話:躺著也中槍......
近日晝夜有點亂,所以昨天辦2場活動,有點壓力:怕起太晚.....幸虧我6點多就醒.....今午必須午睡,不過被學長的電話叫醒,還大談。
最後我說,支持學長在網站多放訪談校友影片.....電話完,不等什麼proposal,我給他們信,如果一年內能上傳60~100片,我捐多少萬元。

孫康宜
Seven Yale faculty members elected to AAAS
http://news.yale.edu/…/seven-yale-faculty-members-elected-a…

中午回64號,看2013Battle of the Year attracts all the best teams from around the world, but the ... Yard" where he played a dancer in a "battle" scene similar to the plot of this movie.Battle of the Year (film) - Wikipedia, the free encyclopedia

1985的Contemplating Music - Harvard University Press



  1. www.hup.harvard.edu/catalog.php?isbn=9780674166783

    Contemplating Music is a book for all serious music lovers. Here is the first full-scale of ideas and ideologies in music over the past forty years; a period during ...漢譯
鄧裕益來電長談:我今午與鄧兄談錄影訪談校友百人的想法。
如果鄧兄能保證在1年內訪談百人,並上傳到校友網站,我承諾捐款10萬元。

晚餐具ntu看校刊
想起該重讀The New Economics

沒有留言: