2018年8月13日 星期一

0811 2018 Sat.













1.紅領巾、壯陽葯「百臻堂」、日本當紅小電影AV女星蒼井空
2.總統今天浴後要穿“太空部隊 "的睡衣! 特朗普發出推文大讚說“太空部隊沖沖沖!”(Space Fo...
3. 瓶裝水的神話
HCNEW.BLOGSPOT.COM
比台北捷運的廣告更有力! RFI 華語 - 法國國際廣播電台…










HCASIA.BLOGSPOT.COM
China's youth culture: Changing attitudes towards love & relationships CGTN YouTube -…


TW.WEIBO.COM
【致 @香港浸會大學 錢大康校長 及 @香港天地圖書 陳松齡老闆 的公開信】 敬愛的錢大康校長 及陳松齡先生: 我同時給兩位發公開信,因為事關的兩個單位 香港浸會大學和天地圖書,未經本人授權出版了『蔡明亮電影講座」一...


-3:17
12,451,715 次觀看
BestProducts.com
5月15日
These marionettes are huge and lifelike.



BLOOMBERG.COM

Londoners With Jobs Are Lining Up for Food Handouts Because They Can't Afford to Eat
Britain is increasingly a country of parallel universes.

沒有留言: